niedziela, 31 maja 2009

Jak zrobiłam kaczkę

Nie będzie o gotowaniu, nie ma mowy. Jeśli coś gotuję, to tylko pod warunkiem, że czas przygotowania nie jest dłuższy niż 30 minut. Wyjątkiem jest świąteczny bigos, który robię najwyżej dwa razy w roku. Poza tym nie mam pojęcia, jak należy przyrządzić kaczkę ani gdzie można ją kupić.

Kaczkę wyszyłam. Zaczęło się od tego, że znalazłam rysunek kaczki.


Mina kaczki bardzo mi się spodobała, ale to tylko rysunek, a ja potrzebowałam schematu na kanwę typu aida. No to zajęłam się czymś innym, ale kaczka tkwiła w mojej głowie i postanowiłam, że spróbuje ją przerobić. Nałożyłam na kaczkę siatkę i pociągnęłam kontury. Wszystko to korzystając z Painta.


Łapki i dziób wypełniłam pomarańczową muliną, wyszyłam kontury, środek zostawiłam niewypełniony. I kaczka gotowa :-) Wszystko trwało godzinę.


Mam w domu bardzo twardą i sztywną kanwę z posklejanymi dziurkami, bardzo trudno się na niej wyszywa, po jakimś czasie w serdecznym palcu prawej ręki mam najzwyklejszą w świecie dziurę, to dlatego nie wypełniłam środka. Chętnie zrobiłabym jeszcze jakiś wzorek tego typu, ale trudno je znaleźć. A twardej kanwy mam jeszcze sporo.

W tak zwanym międzyczasie zrobiłam dwie prawie identyczne betoniarki :-)


Wszystkie hafciki powędrują do zapasików na kołderki.

6 komentarzy:

  1. kaczka swietna i widac profesjonalizm w wykonaniu ,betoniarki tez fajniutkie:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kaczka faktycznie ma odlotową minę ;-D. Wcale Ci się nie dziwię, że tak za Tobą chodziła.
    Betoniarki normalnie prawdziwe! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kaczka superowa. Przyznaję się, że ja bym wypełniła środek, ale i tak jest śliczna. Betoniarki rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kaczka minę ma rewelacyjną :)
    Ja gdzieś miałam linki do stron gdzie można wydrukować obrazki dla dzieci do kolorowania - szukać?
    Betoniarki mi się bardzo podobają!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziekuje :-)
    Yenulka-szukaj tych stron, bardzo prosze.
    Irenko, ja bym tez wypelnila, ale na innej kanwie.

    OdpowiedzUsuń