czwartek, 7 maja 2009

Miseczka



Poniżej obiecana miseczka. I fragment serwetki.



Oczywiście nie zamierzam męczyć Was i siebie codziennymi wpisami, To tylko teraz tak jest, okres wielkiej fascynacji obecnym haftem.
Przy okazji warto chyba pokazać, do czego zmierzam :-)

Muszę przyznać, że serwetka jest zachwycająca. Ten fragment wyszywa sie pojedynczymi nitkami muliny i daje to wrażenie subtelności i delikatności.

A z rzeczy ogólnych, to musze popracować nad ustawieniami, bo na razie czuję się zagubiona.


6 komentarzy:

  1. Lila, Lila witaj!!! Już Cię wstawiam do moich najulubienienieńszych!

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja polecam gadżet "lista blogów" w dziale podstawowych :)
    charakteryzuje się tym, że jeśli na jednym z dodanych blogów pojawi się notka widzisz go jako pierwszego na liście. Nie trzeba więc odwiedzać wszystkich blogów aby sprawdzić czy jest tam nowa notka ;)

    I całym serduchem kibicuję michom :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Imponująca praca!
    Btw: trafiłam tu dzięki adresowi z multiply :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lilka, zamęczaj codziennie, bo nie wiem co robisz lepiej piszesz czy haftujesz :))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi również podoba się ten haft, w najbliższych planach będzie u mnie na tamborku. A u ciebie wygląda świetnie.
    Co do hardangera to widzę, że mam do kogo zaglądać i podglądać, ja powoli zaczynam się uczyć.

    OdpowiedzUsuń