niedziela, 7 czerwca 2009

Crockery and violets - skończyłam


Jeszcze nieoprawiony, ale już wyprasowany. Naprawdę ładny, ładniejszy niż na zdjęciu. Jak tylko oprawię, zrobię zdjęcie w dziennym świetle. Przy okazji, to skończyłam, jest odrobinę na wyrost. Przyglądając się zdjęciu zauważyłam, że brakuje dwóch ściegów. Jak chcecie, to szukajcie, za chwilę je dorobię, ale ze zdjęciem nie będę się już męczyć. Nie podoba mi się ten kwiatek na samym dole, jakiś taki niedorobiony mimo, że zrobiłam go zgodnie ze schematem. Jest na tej pracy kilka błędów, ale akurat nie w tym kwiatku. Praca, jako całość, bardzo mi się podoba (ach, ta skromność :-))

13 komentarzy:

  1. efekt jest powalajacy i nie bede sie niczego dopatrywac hihi
    gratuluje a do kwiatka tez nic nie mam lezy sobie cichutko:)
    naprawde piekny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny jest!!! Lilko moje gratulacje!!! A kwiatuszek jest słodki i dobrze mu tam na dole:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuje :-) Jak zaczelam doszywac te brakujace sciegi, to sie okzalo, ze nie tyle brakuje, ile jest blad. Poprawilam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy obrazek. Misterny.
    Pozdrawiam.
    K.M.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny jest, cukiereczek i już !!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny! Ogromnie mi się podoba! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lilka rewelacja!!! pięknie Ci wyszedł:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przy tak slicznym obrazku skromność jest niewskazana :))) Ślicznie wyszedł haft, przepiekne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna praca i super kolorystyka, a malutki kwiatuszek też ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dopiero 4 kwietnia miał premierę a Ty już go masz! Lila, jesteś niemożliwą Rakietą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziekuję :-)
    Teraz myślę nad kolejną pracą i chyba mam coś na oku... :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lilka - piękny jest i basta!! :) A tempo - normalnie powala, jak zwykle zresztą u Ciebie :D

    Co będzie następne? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczny, uwielbiam takie hafty:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń