wtorek, 16 czerwca 2009

Moje pomysły

Wprowadzam nową etykietę, bo te moje pomysły zaczęły się pojawiać. Nie chcę nazywać ich projektami, bo finezji w nich mało, ale może z czasem pojawi się coś, z czego będę naprawdę zadowolona.


To powyżej, to właśnie taki pomysł własny. Kanwa jest jasna, ecru ale bliskie bieli. Wieczorem trudno zrobić dobre zdjęcie, a nowy dzień jeszcze daleko. To zrobiłam z lampą. Zaczęłam tę pracę przedwczoraj, gdy skończyły mi się niektóre nitki do Odyssey. Użyte kolory, to DMC 3857 i 3328, Anchor 234 i 236.
Nitki na Odyssey kupiłam dzisiaj, więc pewnie wrócę do tej pracy, ale też zacznę próby z kordonkiem Anchor, w sklepie były kolory 292, 336 i 213 - delikatne pastele.



Może coś wymyślę i tym razem będzie to praca "mieszana", kordonek i mulina. Oczywiście, pojęcia nie mam, co to ma być :-)

3 komentarze:

  1. Przychodzę do Ciebie regularnie i zawsze siedzę z rozdziawioną z podziwu paszczą. Zadziwiasz mnie i szybkością i starannością i kreatywnością!

    A tak z innej beczki - po ile płaciłaś za kłębek AIDY (jeśli można wiedzieć)?
    Pytam bo niedawno byłam w hurtowni i tam za 4 kłębki AIDY '20 cena wynosiła 32,50 (netto oczywiście).

    OdpowiedzUsuń
  2. Ata, dziekuje :-)
    Za swoje placilam 11,50 za sztuke i to jest stara cena, bo nowa to 14 pln. Az mna zatrzeslo! Cena, ktora podajesz wydaje sie dobra.
    Czy kupujac cztery klebki musisz kupic wszystkie w jednym kolorze?

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak. Są pakowane po cztery we jednym kolorze.
    Dokonałam właśnie skomplikowanych obliczeń i wyszło mi, że za kłębek wychodzi 9,91 (brutto).

    OdpowiedzUsuń