wtorek, 30 czerwca 2009

W trakcie - część 2


W tej chwili mam tyle (88 mm x 88mm) i to tyle stanowi nawet zamkniętą całość. W odległości 10 nitek od poprzedniej ramki zrobiłam kolejną, dokładnie tak samo jak poprzednią, tylko nieco większą. Potem pociągnęłam długie ściegi kolorem Anchor 846 (podwójna nitka) tak, aby utworzyły siatkę. Tę siatkę przykryłam kolejną ale obrócona w stosunku do poprzedniej o kat 45 st. Tym razem kolorem Anchor 858, również podwójna nitką. Widać to na poniższym zdjęciu.



Próbowałam zrobić schemat, ale to jest mordercza praca, nie mam żadnych profesjonalnych programów, w paint'cie zabawa będzie trwać bardzo długo. Zatem, gdyby ktoś był chętny, to rozrysuje to na kartce i zeskanuję. Ale to potrwa.

No to idę kontynuować ;-)

4 komentarze:

  1. Lilka, przeczytałam ten i poprzedni wpis, do amerykanki jeszcze nie zajrzałam, ale to zrobię oczywiście :)
    Brak mi słów, każdy Twój kolejny projekt jest doskonalszy. Ten motyw jest przepięknie skomponowany !!!!

    Nie wiem czy znasz takie kratki- może się przydadzą przy rysowaniu
    http://www.stitchpoint.com/eng/tool/grid/_intro_graphpaper.php

    OdpowiedzUsuń
  2. Fiu fiu :) To już wyższa szkoła jazdy jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję :-)

    Krzysiu, tych kratek nie znałam, dzięki! Przydadzą się, bo te moje są trochę za słabo narysowane i czasami ich nie widzę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Normalnie mrówcza praca!!

    OdpowiedzUsuń