poniedziałek, 27 lipca 2009

W odcieniach mięty

Byłam trochę w rozjazdach, to były trudne wyjazdy i trudne dni. Moje myśli poszarzały, nie potrafię dobrać teraz jasnych rozświetlonych kolorów. Z czasem mi przejdzie i wróci pasja.
Nie wymyśliłam tego sama, zajrzałam tutaj i wiedziałam, że chcę zrobić coś podobnego. Środek zmieniłam, zmieniłam szerokość wewnętrznej ramki. Na razie mam tyle, myślę nad kolejnymi elementami. Kolory na zdjęciu szare ale tak naprawdę, to są ładniejsze. Drugie zdjęcie jest bliższe rzeczywistości.





Materiały:
tkanina unifil
mulina DMC 3023, 3022, 3021 - od najjaśniejszej do najciemniejszej.

Zrobiłam też monogram dla siebie, korzystałam z książki Susan O'Connor Monogramy. Ramkę dodałam od siebie.

8 komentarzy:

  1. Piękne prace :)
    Zapraszam na mój konkurs - http://anek73.blox.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, jak się cieszę że się odezwałaś Lilu. Codziennie zaglądam do Ciebie w nadziei na małe co nieco pozwalające upaść oczy.
    Mam nadzieję że wkrótce rzeczywistość pozwoli Ci wrócić do koperkowych kolorów, które tak pięknie Ci wychodzą.
    A tymczasem kolory ziemi i nautry są jaknajmilszym odpoczynkiem od orgii temperatur letnich! Brakuje tylko ..... cytryny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace, wpatruję się w nie z lubością.
    Mam nadzieję że u ciebie wszystko w porządku i wszystko poukłada się w kolory tęczy.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam z rozdziawioną gębą twoje needleworkowe prace. Wspaniałe pomysły i perfekcyjne wykonanie. Czapki z głów! I ściskam serdecznie - niech Ci się wszystko ułoży jak trzeba...

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Wam bardzo. Wszystko się ułoży, bo bardzo tego chcę.
    I wiem już ma wyglądać następny element, może uda mi się jutro go pokazać. Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. odcienie mięty są piękne, jednak ja trzymam kciuki za bardziej tęczowe kolory zarówno na Twoich pracach jak i w Twoich myślach i uczuciach. Ściskam
    M.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lilka, już tęskniłam za Twoimi wpisami ;)
    Mięta świetna !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję :-) Te kolorki trochę nie tego, ale to wersja testowa :-) Na czymś trzeba się uczyć.

    OdpowiedzUsuń