poniedziałek, 3 sierpnia 2009

Szaroniebiesko - odsłona trzecia

Całość wygląda obecnie tak, jak na zdjęciu wyżej, zostały do wypełnienia cztery pola. Zarys pomysłu mam, ale muszę go jeszcze rozrysować.

Jak widać na zdjęciu ogólnym i poniższym, przeplatanka w narożniku została zmieniona, ta podoba mi się znacznie bardziej.


I jeszcze jeden fragment, naprawdę łatwiutki do zrobienia.

No i pochwalę się wyróżnieniem, które dostałam od Domy

Bardzo dziękuję. Powinnam je przesłać dalej, to nie jest łatwe, bo po zakładkach widać, że przeglądam tych blogów trochę. A w czytniku mam ich jeszcze więcej. Dlatego pozwolę sobie na takie ogólne wyróżnienie, otóż przesyłam je wszystkim, do których zaglądam systematycznie.

12 komentarzy:

  1. tak, zmiana przeplataki wyszła na dobre - teraz praca wygląda lżej! Powiem jeszcze raz: piękne te szarości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lilka wsiąkłam i w związku z tym nie wiem co Ci zrobię jak Cię dorwę!! Wszystko przez Ciebie - zakochałam się i nie wiem co z tym teraz zrobię bo czasu nie mam w dobie wcale więcej ... inpiruj mnie dalej plisssss :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu - dzięki :-)
    Madziula, jakie inspiruj? Tu trzeba kryjówki szukać! A tak serio, fajnie, że Cię wzięło, nie będę sama :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tak się nie bawię ;) Za szybko wyszywasz i do tego zawsze cos ciekawego. Aż brak słów, bo juz pisałam że sliczne,że bardzo ładne. To teraz pozachwycamsię w ciszy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. To ja tak hurtem napiszę po przeczytaniu zaległych postów - zadziwiasz mnie, oszałamiasz i zachwycasz. Jesteś niesamowicie cierpliwa i kreatywna. I mimo, że wpadam u Ciebie w "kompleksy", to i tak z przyjemnością przychodzę tu karmić oczy :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. zmiana wyszła na dobre, a całość jest niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaglądam tu, powzdycham, a potem spać nie mogę, bo te ściegi mi się w głowie mącą :)))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mnie cieszy, że ta praca się Wam podoba, bo mocno się w nią zaangażowałam.

    OdpowiedzUsuń
  9. O matko kochana ale tutaj piekności widziałam.....a ten haft cudo ale dla mnie czarna magia.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Vilemoo - dziękuję pięknie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niesamowite rzeczy haftujesz. Bardzo oryginalne.
    elishafciarka
    ps. Dzięki za podtrzymanie na duchu!

    OdpowiedzUsuń
  12. GRATULUJĘ WYRÓŻNIENIA , które ja sama wykonałam dla Ulli6... :) nie sądziłam, ze tak szybko rozejdzie się po blogowym świecie... ale chyba się wszystkim podoba i co i rusz widzę je u kogoś :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń