sobota, 1 sierpnia 2009

Szaroniebiesko - ciąg dalszy


No i jest tyle. I chyba kolory prawdziwsze.
Odkryłam, że lubię przeplatanki. Ta w rogu troszkę mnie rozczarowuje, przemyślę, czy ją wypruć i zastąpić czymś innym. Możliwe, że po rozprasowaniu ułoży się równiutko i będzie dobrze. Mogłabym sprawdzić to już teraz, ale nie będę ryzykować, poczekam, aż zapełnię cały haft.

Jeden z fragmentów nieco się pomarszczył. To efekt wielokrotnego wyszywania i prucia. Ale tym fragmentem się nie martwię, wiem, że po wypraniu (bo zamierzam ten haft na koniec wyprać) będzie dobrze.

10 komentarzy:

  1. Lila super!! a powiedz mi proszę jest gdzieś jakiś skarbiec wzorów które w takiej mozaice można zastosować?? Czy ty tak wszystko z głowy trzaskasz?? Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Lila,widzę,że Cię ta nowa pasja zupełnie pochłania:) Piękne i jestem pełna podziwu dla Twojego kunsztu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję. Oj, pochłania mnie needlpoint, pochłania, aż za bardzo.

    Madziula, są książki ze ściegami, sporo można znaleźć w internecie. Przeglądam sporo blogów (umieszczam je po lewej stronie, zaglądaj do tych obcojęzycznych, klikaj na zdjęcia, sporo można się z nich nauczyć) a także stron dotyczących needlpointa. Linki do stron też masz po lewej stronie. Gdzieniegdzie są wzorki free i opis jak je wykonać.
    Dorzuciłam link do ściegów, zajrzyj, sporo ich tam jest.

    OdpowiedzUsuń
  4. lilka dziękuję ślicznie - przede wszystkim już wiem o co pytać google :) że to needlpoint :) podglądam Cię na bieżąco i kibicuję :)
    Już zaczełam Krzysie molestować żeby ednonitkową tkaninę kupić i zacząć działać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Madziula, można gdzieś Twój e'mail znaleźć? Albo napisz do mnie, adres na blogu po lewej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Znalazłam Cię dzisiaj i wiem,że czekają mnie miłe chwile, gdy będę oglądać i czytać starsze wpisy.
    pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  7. zapraszam serdecznie po wyróznienie do mnie na bloga:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Basia, Agnieszka, Doma - dziekuję :-)

    OdpowiedzUsuń