niedziela, 6 września 2009

Drobne hafty

Trzy, na więcej nie miałam czasu. Chyba wiem, jak je wykorzystam. Chyba. Dlatego na razie lepiej będę milczeć na ten temat.
Pierwsze dwa zrobione są na cieniowanej kanwie muliną DMC 3865. To prawie tak ładne połączenie kolorów jak w przypadku lnu, ale prawie czyni wielką różnicę. Niemniej te kanwy posiadam sporo a lnu niewiele, poza tym planuje eksperymentowanie, hafty mogą ulec zniszczeniu, stratę kanwy przeżyję bezboleśnie, straty lnu tak łatwo bym sobie nie darowała.

Wymiary podam tym razem w krzyżykach.

69 x 69


60 x 61



I na koniec absolutne maleństwo.


Znalazłam gotowy haft na jednym z blogów i wyszyłam dla siebie. To cieniowana mulina DMC.

10 komentarzy:

  1. Już wiem dlaczego w pasmanteriach ciągle 3865 DMC kupuję ostatnie 2- 3 sztuki skoro jest na nią aż takie zapotrzebowanie!
    Odruchowo sprawdziłam czy nie mam motywu nr 1 na własnym samplerze: bardzo w stylu Long Dog :) Nie muszę zatem wspominać jakbardzo mi się podoba mariaż kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten pierwszy wcale nie taki mały :) Śliczne są :) :) :)

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. pobawię się w zgadywanie przeznaczenia.. może pudełeczko na przydasie przyozdobione hafcikiem ?
    piękne prace, serdeczne pozdrowienia Ewa

    OdpowiedzUsuń
  4. Urokliwe! Piękne! Najbardziej mi ten drugi przypadł do serca!

    OdpowiedzUsuń
  5. Z wypiekami na twarzy przeglądałam dzisiaj Twój blog. Jestem pod wrażeniem! Jeśli chodzi o Twoje różne techniki haftu - t dla mnie mistrzostwo świata! Wszystkie prace piękne. I te pudełeczka...Oj masz talent!!! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Lilko, hafciki śliczne, ale jak obejrzałam pudełka, to mnie zatkało z zachwytu! Rewelacja! Od razu zakochałam się w tym różanym:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję bardzo.
    Faktycznie, chce eksperymentować z pudełkami.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie, równiutko i delikatnie :-)
    Jak zwykle u Ciebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. nooo... drobne hafty :) a ja i tak nie nadążam za Twoim wyszywaniem... :))
    śliczności :D

    OdpowiedzUsuń