środa, 9 września 2009

Stitch in time - gotowe :-)


Wymiary haftu - 38 cm x 38 cm.
Są zwierzątka. Zdania były podzielone, ale ze zwierzakami rzeczywiście jest weselej. I prawdą jest, że elegancka to ta praca nie jest. Sympatyczna :-) Kolory moje ulubione, zatem powinna być w zasięgu mojego wzroku. Dopiero po skończeniu całości pomyślałam, ale już było za późno. Pomyślałam, że te wiewiórki trzeba było wyszyć po środku a króliki z boku. Pruć nie będę, aż taka dzielna nie jestem. Chyba wiem, co z tym zrobię. Jak zwykle chyba, bo zdanie zmieniam dość często :-)

13 komentarzy:

  1. No proszę jak ślicznie! Ty chyba masz gdzieś jakiś motorek do robienia krzyżyków...

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba ten wzorek :)
    Jakiś taki optymistyczny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszło pięknie i bardzo elegancko! I kolory idealne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna praca, podoba mi się pod każdym względem, ciekawa jestem jak ją wykorzystasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lila, nie martw się: tylko krowa nie zmienia zdania :D Nasz Premier na pewno krową nie jest. Ja też /ależ szacowna grupa nam się stworzyła ;)/ i teraz tu powiem, że mój sceptycyzm do amerykańskich prościaków jakoś mięknie gdy widzę jak sympatyczny wyszedł Twój haft :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lilka! Co Ty?? Przecież to jest eleganckie i śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa byłam na czym stanie- czy zwierzątka czy listki :) Ze zwierzątkami zdecydowanie ładniej i sympatyczniej :)...A tempo to Ty faktyczie masz...Tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No pięknie Wam dziękuję :-) Tak sobie myślę, że koniecznie muszę mieć takie wielkie pudło z przegródkami, żeby mi się wszystkie moje tamborki i ramki zmieściły. I żeby było podwójne... Pudło da się zrobić, ale najgorzej to kanwę podwinąć, bo ona twarda jest. I nie układa się tak ładnie jak bawełniane tkaninki. No i te przegródki, trochę się ich boję. Ale nadal myślę, jeszcze nie zaczęłam.

    OdpowiedzUsuń
  9. To chyba tym razem pudło po telewizorze okleisz żeby WSZYTKO się zmieściło ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ania, co Ty, aż tyle tego nie będzie. Chyba, że przyszłościowo :-))) Ale dobrze, że mi przypomniałaś, muszę to pudło przywlec z piwnicy i sprawdzić, z jakiej tektury jest zrobione, może nadaje się na robienie mniejszych pudełek.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekny wzor, bardzo ladnie zrealizowany.
    Przypuszczam ,ze sie powtarzam,ale ogromnie podobaja mi sie kolory tego haftu...

    OdpowiedzUsuń