sobota, 12 września 2009

Straszliwe maleństwo

Maleństwo ma wymiary 8 cm x 8 cm. Mniej więcej, bo mierzyłam w powietrzu. Wygląda tak:


W rzeczywistości jest bardziej niebieskie, wykonane na unifilu nićmi DMC Pearl Cotton #5.

Zobaczyłam schemat a potem od razu zobaczyłam pudełeczko. Pomyślałam, że taki drobiazg machnę w godzinkę, no może półtorej i mogę zabierać się za resztę. Akurat! Schemat troszkę przerabiałam, ale niewiele. Męczyłam się z tym cały dzień. Chciałam napisać, że w przerwie między gotowaniem obiadu, wyprowadzaniem psa i praniem, ale było odwrotnie, to te domowe czynności robiłam w przerwach. Aż żałuję, że nie mogę pokazać Wam w tej chwili lepszego zdjęcia, bo kolory na żywo są o niebo lepsze, takie jak tutaj, bo to dokładnie te same nici. Nadrobię to przy pudełku, bo ten hafcik na pewno trafi na pudełko. Jakoś tak się dzieje, że te pudełka znikają mi dość szybko, ostały mi się trzy. A hafcik po godzinie doprowadził mnie do białej gorączki, sobota minęła mi w sumie w jego towarzystwie, ale oglądając efekt końcowy - wybaczyłam mu :-)

8 komentarzy:

  1. Jaki on cudny! Wart był Twojej pracy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie maluchy najbardziej załażą za skórę! Ale za to efekt końcowy wynagradza wszystkie niedogodności (zupełnie jak z dziećmi ;-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki :-)
    Ata, ubawiłam się :-)
    A pudełko nawet nie zaczęte :-(

    OdpowiedzUsuń
  4. Mała rzecz a bardzo cieszy:) Boskie maleństwo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. maleństwo jest śliczne, czekam na jego zdjęcie już na pudełku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękny,, cudne kolory i ta nitka ,połyskująca perłowa.PIEKNY

    OdpowiedzUsuń
  7. A mój komentarz zeżarło, kurczę. To napiszę jeszcze raz: miniaturka w sam raz na prezent gwiazdkowo-zimowy. Gratuluję !

    OdpowiedzUsuń