niedziela, 20 września 2009

Tea time :-)

Pudełeczko na herbatę. O ile zniknie zapach kleju. Ale w poprzednich zniknął, to w tym pewnie też. Marzy mi się taki szklany lub plastikowy pojemnik, który mogłabym do tego pudełka włożyć.

Wymiary 12 x 12 x10, wieczko 14 x 14. Wszystko w centymetrach. 10, to właściwie głębokość tego pudełka.

Widok ogólny


A tu bardzo duże powiększenie, można sobie do woli szukać nierówności, a jest co szukać :-)


Tak wyglada w środku


Fragment wieczka od spodu

i wieczko z góry


Aha! Idealnie pasuje do mojej kuchni :-)

9 komentarzy:

  1. Piękne pudełko!
    Zapraszam do mnie po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No kolejne piękne pudełeczko, zarazisz mnie, mowie Ci :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie nierówności?? Nie ma żadnych! Śliczne malutkie pudełko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pudełeczko piękne...następne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kolorystyka. Do mojej kuchni też by pasowała idealnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam zamiaru dopatrywać się nierówności, czy czegoś tam! I tak nic nie zobaczę! Dla mnie jest idealne i już!

    OdpowiedzUsuń
  7. pasowało by mi do kuchni :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Brązowe dodatki pasują zwykle do kuchni :-) Aż żałuję, że mam tak mało czasu, bo narobiłabym tych pudełek więcej :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne pudełko! I żadnych nierówności! Ja już się zaraziłam kartonażem i próbuję, próbuję.... :)

    OdpowiedzUsuń