sobota, 31 października 2009

Nadal jednokolorowo... :-)

Najpierw podziękowania dla Apli za wyróżnienie, polecam jej blog wszystkim, którzy lubią szyć lub o szyciu i wykrojach poczytać. Dziękuje też Wolvin, i też polecam jej blog, jako blog pełen pomysłów :-)

W ciągu ostatnich dwóch tygodni powstały dwie prace. Pierwsza, mniejsza, o wymiarach 15 cm x 9 cm dość szybko. Kanwa cieniowana (delikatne zielonkawe zacieki), mulina DMC 934.


Nad drugą spędziłam znacznie więcej czasu, ale też sprawiła mi mnóstwo przyjemności i nieco kłopotów.


Wymiary 19,8 cm x 19,8 cm, kanwa cieniowana (delikatne cieniowania w kolorze kakaowym), mulina DMC 924. Wzór wydaje się prosty, ale kilka razy się pomyliłam i musiałam poprawiać, nie obeszło sie bez wypruwania. Podoba mi się zestawienie koloru kanwy z kolorem muliny.
Oba wzory geometryczne, pierwszy łatwy i szybki, ten drugi osobiście mnie zachwycił.

Na razie wciąż mam ochotę na jednokolorowe hafty, ale powoli rozglądam się za czymś innym, nie chodzi o ilość kolorów, chciałabym, żeby było ich mało, ale tak sobie myślę, może jakieś zioła?

Dziękuję za trzymanie kciuków i dobre myśli, jeszcze nie wiem do końca, czy wszystko się udało, czekam, ale powinno być dobrze :-)

9 komentarzy:

  1. To szaroniebieskie "coś" bardzo mi przypadło do gustu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie zamglone, jesienno-melancholijne, ślicznoty na wiele wykorzystań!

    OdpowiedzUsuń
  3. no proszę mimo iż jednokolorowe to bardzo pięknie układają się cienie. Ładne ładne :) To będą obrazki czy wstawki do czegoś??

    OdpowiedzUsuń
  4. Oba hafty są bardzo ładne. I rzeczywiście zestawienie kolorystyczne drugiego jest bardzo ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Wam bardzo. Hafciki miały ozdabiać pudełka. Może jeszcze tak się stanie, ale wczoraj mi nie poszło. I powstało pudełko, częściowo powstało, bez hafcikowych ozdób. Dzisiaj zamierzam skończyć :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo eleganckie oba hafty a szaroniebieski jest szczególny - taka esencja geometrii. Lubię porządek i już.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się ten drugi podoba!!! I fajne te kanwy cieniowane - Ty je sama farbujesz?

    OdpowiedzUsuń
  8. Też bardzo lubię geometryczne wzorki :-) Oczywiście, nie wszystkie, ale jeśli mają w sobie coś takiego ażurowego, to nawet bardzo.

    Yenn, nie farbuję, kupuję gotową u Wojtka.

    OdpowiedzUsuń