niedziela, 18 października 2009

Pudełko dla Darii

Musiałam, po prostu musiałam zrobić dzisiaj jakieś pudełeczko. I tak powstało pudełko dla Darii. Daria jest koleżanką Młodego, razem trenują. Niezwykle żywiołowa i radosna dziewczyna. Zaraża śmiechem.
Zaplanowałam coś innego, ale w trakcie koncepcja zmieniła mi się kilka razy i tak powstało takie oto pudełeczko ( wymiary 16 x 16 x 10 cm - w przybliżeniu)


Na wieczku widać ślady kleju, nie jestem pewna, czy już tak nie zostanie, sprawdzę rano. Ciemne jednokolorowe tkaniny są trudne w oklejaniu pudełek. I jeszcze środek.
Trzymajcie za mnie kciuki, bo czeka mnie bardzo trudny tydzień, dużo od niego zależy.
No to do następnego razu :-)

16 komentarzy:

  1. jak Daria zobaczy to pudełko, to będzie się uśmiechać od ucha do ucha :)) a Tobie życzę powodzenia i szczęśia, skoro mówisz że w tym tygodniu będziesz go potrzbowała :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne. Na pewno spodoba się obdarowanej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pudełeczko fajne, chociaz zawsze zastanawiam się jak robisz, żeby pokrywka nie spadała :).
    No i oczywiście, trzymam kciuki z całych sił i posyłam Ci dobre mysli, żeby wszystko było jak chcesz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pudełko sympatyczne. Kciuki trzymam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lilka, świetne pudło !!!

    Czy próbowałaś chwilkę odczekać- dosłownie chwilkę- po nałożeniu kleju z przyłożeniem tkaniny? Zauważyłam też, że materiał przemaka klejem tam gdzie kilkakrotnie go nanosiłyśmy i tekturka jest nim mocniej nasączona.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję. Mam nadzieję, że Daria uśmiechnie się jeszcze bardziej na widok pudełka.
    Trzymania kciuków potrzebuję bardzo, oj bardzo.
    Irenko, te wieczka po odwróceniu pudełka do góry nogami padają, ale to są takie bardziej pokrywki :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Krzysiu, nigdy nie odczekiwałam, spróbuję następnym razem. Myślałam, że trzeba przyklejać jak najszybciej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lilka, trzeba jak najszybciej, ale jeśli widzisz, że tekturka przemokła to dosłownie sekundę- dwie odczekaj.

    OdpowiedzUsuń
  9. pudełko śliczne!

    KCIUKI ZACIŚNIĘTE!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pudełka, szkatułeczki, schowanka rozmaite to zawsze się przydaje każdemu. To- dla Darii wyszło prześlicznie. Kolor będzie pasował na pewno, jest eleganckie.
    Kciuki mocno trzymam. Co by nie było - ma być jak najlepiej dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzymam Lilka, mocno trzymam !!!!

    Terenia

    OdpowiedzUsuń
  12. Wreszcie mi się udało :)
    Lilka !!! zaglądam tu codziennie i zachwycam się niezmiennie.
    Terenia

    OdpowiedzUsuń
  13. Normalnie mistrzu od pudełeczek:) Jak zwykle piękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapraszam do mnie po wyróznienie!!!

    OdpowiedzUsuń