niedziela, 13 grudnia 2009

Jardin Prive Au Coeur de la Maison i choinkowy SAL

Zaczęłam kolejną pracę. Miała być świąteczną przyjemnością, ale nie mogłam się powstrzymać. Pierwsze zdjęcie bez lampy, drugie z lampą.



Drugie z tych zdjęć chyba bliższe prawdy. Kolory przeliczyłam z DMC na Anchor, ale mieszam je straszliwie. Błądząc myślami w różnych rejonach, mylę kolory, niemniej muszę przyznać, że nie ma to większego znaczenia.

I jeszcze choinka - skończyłam, oprawiłam i powiesiłam.

Kanwa 14 ct, to i choinka wielka wyszła :-) Ale co tam, jakoś tak świąteczniej się zrobiło :-)

6 komentarzy:

  1. Ale elegancka! Pięknie nie tylko na Święta wygląda! Jest tak wyszyta, że może być cały rok! Subtelna, lekka i z charakterem!!! BRAWA!!!!!

    Jardin tez mi się podoba! Ale najpierw musze skonczyć Cirque des Carreaux! Coś mnie na samplery wzięło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczaki, szkoda, że ja z krzyżykami na bakier, bo śliczna ta choinka jest.

    OdpowiedzUsuń
  3. Choinka rewelacyjnie Ci wyszła! Będzie cudną ozdobą na święta.
    A praca z domkiem zapowiada się ciekawie... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja bym sie nie chciala z Toba zmierzac w predkosci wyszywania hahahah,ten sam obrazek a jakze inny efekt daje swiatlo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Maison świetny ! Ja mam teraz na tapecie Tralala - urzekły mnie te prościutkie schematy. A co ja się będę choiną zachwycać?! Przecież moja taka podobna, to zupełnie jakbym swoją chwaliła :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne! Zanim zrobisz zdjęcie ustaw w aparacie balans bieli ;-)

    OdpowiedzUsuń