wtorek, 23 marca 2010

Zdjęcia różne

Obiecane zdjęcia.



Zielony szal dostała moja siostrzenica w prezencie urodzinowym. Ma fajną datę urodzin (siostrzenica, nie szal :-)) - pierwszy dzień wiosny. Prezent dostała nieco wcześniej i dobrze, bo jeszcze trochę ponosiła.


Powyżej frędzle z bliska, poniżej faktura włóczki.



Długość szala - jakieś trzy metry :-) z czego około 50 cm stanowią frędzle. Nie mam lepszych zdjęć zdjęć, trochę szkoda, bo szal prezentuje się naprawdę dobrze.

Czarny szal jest mój, pokazuję jedynie wzór, bo tylko takie zdjęcie mam.



Mogę dorobić mu frędzle, na razie się nad tym zastanawiam. Jest ciepły, taki mięsisty, bo to mohair, dobrze ogrzewa ramiona, niestety nie grzeje pleców i dlatego powstaje chusta, też mohairowa. Mam w tej chwili na drutach 141 oczek, sporo włóczki w zapasie, obecne wymiary - trójkąt o wysokości 64 cm i podstawie 85 cm.



Tulipanki, w trakcie poprawiania błędu:


Jestem już naprawdę blisko końca.

I Fryderyka, został brzeg z prawej strony, jakieś pół godzinki pracy, tylko najpierw muszę dokupić mulinę, bo mi "wyszła" :-)


Na koniec oprawiony sampler Acorns & Threads



Mam jeszcze taką włóczkę w zapasie i żadnego na nią pomysłu, ale z czasem coś się wykluje.






I tyle na razie. Dziękuję, że o mnie pamiętacie, ja pamiętam, zaglądam systematycznie, ale jak napisałam poprzednio, czas wolny skurczył mi się do mikroskopijnych rozmiarów. Czekam na wakacje, wtedy poszaleję robótkowo. Ściskam Was do "uduszenia" i raz jeszcze życzę pięknej wiosny :-)

9 komentarzy:

  1. Jak nie masz co zrobić z tą piękną włóczką to możesz wykorzystać ja na sweterek dla mnie :). Bardzo podobają mi się Twoje wytwory dziergane, zresztą te samplery też są przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lilko, najważniejsze że jesteś, że się nie leniłaś i piękne rzeczy mogę oglądać!
    Fryderyka zachwycająca, szal boski, wzór na szalu bardzo fajny, no a haft w oprawie - jak ze starego zamku, bardzo urokliwy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Lilko:) ile pięknych rzeczy stworzyłaś!!! brawo:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe prace: i te dziergane i te wyszywane:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale różnorodność prac! A ja ostatnio w szalach ażurowych się zakochałam i planuję popełnić jakiś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem. zaglądam i podziwiam. słow mi brak i już :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dobrze że jesteś :)

    a zielonkawy szal baaaaardzo mi się podoba :up:

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję Wam bardzo :-)))

    OdpowiedzUsuń