czwartek, 22 kwietnia 2010

The Drawn Thread

Jakoś tak zupełnie przypadkiem znalazłam u kogoś pracę firmy The Drawn Thread i chcąc pooglądać, co mają w ofercie, poszukałam ich strony. Zajrzyjcie tutaj. Mnie zachwyciło mnóstwo prac. No to poszłam za ciosem i zajrzałam do działu Free Charts, nie zwracając uwagi na tytuły ściągnęłam pierwszy z góry schemat i nie przejmując się tym, co autor miał na myśli, złamałam konwencję wyszywając All You Need Is Love kolorem DMC 926 (tylko tym jednym) na tkaninie do hardangera. Oto efekt:


W rzeczywistości haft jest nieco ciemniejszy. Polecam tę stronkę wszystkim chętnym na potrenowanie i nabranie doświadczenia w nieco innych ściegach niż krzyżyki. Różnorodność tych ściegów sprawia, że wyszywanie było bardzo miłe no i poszło jak z płatka z wyjątkiem, taaaak, właśnie z wyjątkiem krzyżyków (raczej krzyżyczków :-)) wyszywanych pojedynczą nitka muliny na jednej nitce tkaniny. Wariactwo i wada wzroku murowane, ale warto :-))

2 komentarze:

  1. wow jakie to fajne i też na cieniowaną nitkę się nadaje :) dziękuję za namiary no i pokazuj wiecej tego co tworzysz

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawie się zapowiada. Czy to będzie sampler ? To pytanie ignorantki ;-) w dziedzinie haftu.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń