czwartek, 6 maja 2010

Hafty, hafty, hafty....

No dokładnie tak, w wolnych chwilach wieczorami codziennie choć trochę, bo inaczej mi źle. I wciąż zakochana w samplerach.

Zrobiłam kolejny fragment z Paradigm Lost, bo trzy podkładki to mało, chcę ich więcej :-)
To ten poniżej:


Postępy w Ink Circles są, a jakże:


Ale, że to cztery takie same fragmenty trzeba wyszyć, to jakieś inne drobiazgi pomiędzy też muszą być. I tak postanowiłam, że zrobię Quaker Christmas Tree Sampler. Kto zna, ten wie, jak wygląda. Plan dobry, haft prosty, ale ja się głęboko przy nim zamyśliłam i pomyliłam. Oryginału nie pokazuję, bo mi wstyd, że aż tak od niego odeszłam. Kiedy się zorientowałam było dużo za późno. W pierwszej chwili pomyślałam, odciąć nitkę i wyrzucić, ale haft jest starannie zrobiony na porządnej kanwie DMC (ecru, raczej ciemne) muliną Anchor 392. Potrzebuje osoby (haft potrzebuje) z wyobraźnią, która go zrównoważy w jakiś sposób, ja nie mam pojęcia jak wykorzystać. W związku z tym, jeśli ktoś ma ochotę, zapraszam i poproszę adres na e'mail

lilkowy@gmail.com

wyślę z przyjemnością na mój koszt rzecz jasna :-)
To ten haft:

Wymiary jakieś 18,5 cm na 9 cm. Kanwa ucięta z zapasem około 5 cm.

I jeszcze Francophile. Zajrzyjcie tutaj i tutaj. Postanowiłam, że zrobię kilka fragmentów, może mi przejdzie, bo całość ma wymiary 420 x 420 ( w krzyżykach). Zrobiłam.






Ostatni fragment jeszcze nie jest skończony.
W związku z powyższym poszukuję kogoś, kto mnie przekona, że nie należy tego robić, choćby dlatego, że to będzie potem ogromniaste!!! Tłumaczę to sobie od jakiegoś czasu, ale nie bardzo samej siebie słucham, więc może kogoś innego posłucham???

I już całkiem na koniec herbatka ze świeżej mięty, popijam ją sobie w ilościach sporych dla czystej przyjemności :-)


12 komentarzy:

  1. W tym szaleństwie jest metoda ;-) Najwyżej będzie wielki Frankofil, a co!
    PS Kciuki trzymam cały czas (za maturzystę rzecz jasna)

    OdpowiedzUsuń
  2. Maturzysta podziękuje, jak wróci, na razie nie wrócił jeszcze z angielskiego :-)

    Ja nie szukam zachęty, tylko zniechęty! :-))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Lilko, może nie zdążyłam, ale ja mam pomysł na ten haft, i jak wolny to poproszę! Idę maila pisać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz jak prośbę wyłuszczyłam to na spokojnie sobie popatrzę na hafty:
    Paradigm zawsze zachwyca, Aploch inny, Twój inny.
    Ink Circles - bardzo ładny, ale mnie by się nudziło takie same ćwiartki wyszywać, więc podziwiam za wytrwałość!
    Franuś - jako całość mi się nie podoba, natomiast fragmenty - smakowite! Bardzo je pięknie wybrałaś!

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu, kopertka zaadresowana. Wielkie dzięki, że go chcesz :-)
    Mówisz, że Franuś w całości nie taki znów ładny? Może Ty masz rację :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. jejku herbata na takiej podstawce mi by serce stawało na każdą myśl o poplamieniu :(
    samplerki super, jak tylko znajdę kilka dodatkowych godzin gratis to chętnie zabiorę się za jednokolorowce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Działaj bo warto. A że wyjdzie duże - duże jest pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Franek przypomina mej malkontenckiej osobie mydło i powidło. Choć przyznam szczerze: ma super monogram /szkoda że tylko B :( /. Ale najfajowszy i absolutnie najcudniejszy jest kogut! Koguta też zrobisz prawda???

    Z Quakerem to pojechałaś... ;) Ja bym siadła i płakała nad brzegiem rzeki. Tak z 5 minut. Dopiero potem był wzięła się w garść i ...spruła. Ale wierzę w Anię, ze zaradzi - to jest Kobita!

    Trzymam kciuki za Młodego i moje Baby dalej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne te Twoje samplery!Może warto wyszywać dla samej urody wzoru,też się zastanawiam co potem z takim dużym haftem zrobić.
    Podaje Ci link do strony z darmowymi schematami trochę mniejszych samplerów wg mnie niektóre b.ciekawe -może Ci się przyda.
    http://novalee02.over-blog.com/ext/http://stof-nest.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie Ela

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu, kogut zrobię, jasne, że tak :-) Ja tam nie płaczę nad czymś takim, wywalam z oczu i pamięci, ale tego było mi szkoda.

    Ela, wielkie dzięki :-) Na bank coś wykorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  11. o matko.... szklanka na takim hafcie??? chyba bym się nie odważyła :D

    OdpowiedzUsuń
  12. A czy ja mogłabym prosić o wzorek do Ink circles który jest na drugim fotku? Kocham geometrię ^^
    A ta wielka "franca" jest piękna i ja też zachęcam :P

    OdpowiedzUsuń