niedziela, 9 maja 2010

The Stitching Parlor - Quaker Sampler in Red


Trzy dni, niecałe, bo prócz tego praca zawodowa. Wszystko po to, by udowodnić przede wszystkim sobie samej, że potrafię wyszyć coś bezbłędnie albo przynajmniej bez większych wpadek :-)
Obfotografowałam go też w ilości większej niż to konieczne, ale co tam, należało mi się trochę przyjemności :-)

Boki:






środek:


i całość:


Tkanina - kanwa DMC 14ct, mulina Anchor 382. A zatem niezgodnie z nazwą, ale fajnie :-) Będzie poduszka, taka ozdobna.

A teraz, teraz... już ja wiem, co teraz. Na razie wciąż poszukuję, ale na pewno wpadłam po uszy w Blackbird Designs :-)

11 komentarzy:

  1. Pięknie wyszło! Poduszka będzie świetna!

    OdpowiedzUsuń
  2. I jakie cudne kolorki! ah, uwielbiam takie połączenie, mniammmm...
    Piękne to!
    Kaśka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię Twoje prace :) wybierasz bardzo ciekawe wzory

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne te Twoje przyjemności...

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny sampler,wszystkie prace są cudne. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny.
    Sama mam taki na koncie, zresztą dzięki Tobie i Twoim zasobom schematowym.

    OdpowiedzUsuń
  7. No i jeszcze chciałam dodać, że padam i podziwiam bo haft jest taki równy i jak z obrazka. Cudo .

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne hafty. Nigdy dotąd nie haftowałam semplera. Czas najwyższy coś zrobić w tym kierunku.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Proszę o tę poduszkę. Bo łażę tu u Ciebie i normalnie nic się nie dzieje! Skandal.

    Lilu, tęskno mi. Już miej te wakacje....

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu, dziękuje Ci bardzo :-) Jak miło, e ktoś tu zagląda :-) No właściwie to się dzieje... tylko tyle rozliczeń mam teraz do zrobienia. Ale ja codziennie przez godzinę wyszywam.
    Obiecuje dzisiaj coś wrzucić :-)

    OdpowiedzUsuń