poniedziałek, 10 maja 2010

A Wish For You - Blackbird Designs


Na razie tyle, zarys domku, brakuje połowy cegiełek, wypełnione jedno okienko. Pośledźcie postępy razem ze mną. Cały urok tych hafcików, to ten efekt dopełniania się, wyłaniania gotowej pracy. To też zauroczenie tymi wzorami, ich delikatna kolorystyką, coś, czemu chwilowo uległam i nie mam zamiaru z tym walczyć. Każdy, kto tego doświadcza wie, jaka to przyjemność :-)
W pewnym momencie będę mieć kłopot, bo fragment tekstu wyszyty jest na pojedynczej nitce tkaniny, na aidzie to niemożliwe, czekają mnie zmiany, jeszcze nie wiem co i jak w zamian. Ale przyjdzie na to czas....

A tak ma być po zakończeniu

mniej więcej rzecz jasna :-)

4 komentarze:

  1. Idziesz jak burza ::::::::::))))
    Tobie warto wzorki wyszukiwać, zaraz można rezultat zobaczyć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm... wzięłabym ostrą igłę i do przodu. Nawet na aidzie.
    Choć czarne ptaki mnie nie porwały to tempo Twojej pracy jest godne podziwu! Masz power :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tereniu, wielkie dzięki :-)

    Aniu, ja wiedziałam, wiedziałam :-) Ale nic nie poradzę.... Tak sobie wyobrażam, że zrobię tych wzorów kilka a potem poszaleję z podkładkami... :-) I jeszcze coś może... ale to powoli się klaruje w mojej głowie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny wzór.
    Jak zawsze podziwiam tempo pracy :)

    OdpowiedzUsuń