piątek, 27 sierpnia 2010

Zazdrostki półokrągłe

Zobaczyłam na blogu Ani P. zdjęcie i oczywiście natychmiast chciałam mieć! Ania, jak to Ania, pomogła, wzór od mamy wydobyła i oto proszę! Mam! Dwie!


Z zewnątrz prezentują się bardziej okazale, ale wewnątrz też widok jest cudny :-)
Z zadrostkami już tak jest, że człowiek robi i robi, bo już bardzo chce mieć, potem krochmali, upina - palce odpadają!!!- a potem patrzy krytycznie na okno i oczywiście myje, no bo jak na takie nieumyte ma je zawiesić??? I w końcu strzela fotkę i może pokazać światu nowe oblicze okna :-) Ufffff.....

Aniu! Wielkie dzięki :-)))

23 komentarze:

  1. To ja też muszę sobie zrobić jakieś zazdroski (chociaż takich ślicznych nie potrafię :( ), żeby w końcu przynajmniej w kuchni okno umyć (pół roku minęło odkąd myłam okna).

    OdpowiedzUsuń
  2. no wcale sie nie dziwnie hahahah na takie zazdrostki to nie myte okno byloby grzechem

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie moge wyjśc z podziwu dla Twoich zazdrosek..śliczne...pomyszkowalam odrobinkę po twoim swieci i widzę tu wiele piękna,Pozdrawiam TUE_ i zapraszam na moje blogi
    http://szydelkowekoronki.blog.onet.pl
    http://www.szydelkowekoronki.blogspot.com - blog poswiecony dzianinie

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurczę, takich wersji jeszcze nie widziałam... pięknie przyozdobione okna!

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne... bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Firaneczki super. Swietny pomysł. Widzę że muszę tu pobuszowac u ciebie i wszystko dokładnie pooglądac. Cieszę się że tu trafiłam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jola no jak nie wiedziałaś a u Ani w oknie co wisiało?? (chyba w kuchennym oknie?? ale nie pamiętam dokładnie).
    Lila - superancko wyglądają tak dwie obok siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Co ja się nazastanawiałam kto to AniaP. a kiedy kliknęłam na link okazało się, że to nasza Ania :))))

    Też po raz pierwszy widzę takie półokrągłe i bardzo zazdroszczę tych zazdrostek ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie prezentują sie te zazdroski! Są bardzo oryginalne. Takich jeszcze nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super się prezentują!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! przepiękne! Wzdycham i podziwiam...

    OdpowiedzUsuń
  12. Brązowe okno w takiej ozdobie prezentuje się bosko :) Masz talent!

    OdpowiedzUsuń
  13. pięknie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lilu, cudnie u Ciebie wyglądają! A mojej Mamie tak się spodobała że zamierza popełnić tę zazdrostkę jeszcze raz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne! I na pewno od środka też wspaniałe:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne i bardzo orginalne!!!Ależ Ty masz kochana tempo dziergania,jestem pełna podziwu.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wygląda rewelacyjne!!! A tak mi się wydawało że skądś ją kojarzę :D

    OdpowiedzUsuń
  18. a dałoby się również od Ciebie wysępić wzór , bo pięknie wygląda :)
    teramisu@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Proszę podaj rozmiary tej cudnej zazdroski. Krystyna

    OdpowiedzUsuń
  20. Proszę podaj rozmiary tej cudnej zazdroski. Może masz dostępny schemat??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krystyna, odezwij się na
      lilkowy@gmail.com

      Usuń
  21. Przepiękne zazdroski, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń