środa, 1 września 2010

Co to ja lubię....

Oj, mnóstwo rzeczy. Ania dała mi możliwość myślenia o tym, co lubię. Najpierw chciałam to jakoś uszeregowć, co to ja lubię najbardziej... ale potem pomyślałam, że nie, że niech będzie po kolei, jak mi sie w głowie pojawi... i tak wszystkiego nie napiszę :-)

Lubię:
1. zwyczajność i normalność, dzień domowy z drobnymi życzliwościami...
2. telefony od moich synów zaczynające się od słów "mamo, musisz to koniecznie wiedzieć..." i już nie pamiętam zdarzenia, o co chodziło, pamiętam śmiech, radość i zapominam, że już zasypiałam...
3. uczucie, jedyne w swoim rodzaju, gdy trzymam w ręce dopiero co odcięty kawałek kanwy, motek włóczki, nie rozpoczęty kordonek...
4. eksperymentować
5. ciszę
6. ciszę przed koncertem a potem pierwsze dźwięki
7. herbatę - białą lub czarną (białą piję pisząc ten post) - czystą bez dodatków
8. poranki przy kawie i robótce...
9. blaty kuchenne idealnie czyste - wiem, ni z tego ni z owego, ale nie macie pojęcia jakie to dla mnie ważne :-))))
10. wiśnie

Chciałabym wiedzieć, co lubicie, tak się jakoś dobrze składa, że o tym piszecie :-)

7 komentarzy:

  1. No tak... o blatach i podłogach nie napisałam. Ale u mnie to na fobię zakrawa więc jest w kategorii 'mus' :D

    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Aniu, Tobie też miłego dnia :-)
    Te blaty, to też właściwie mus, ale element lubienia jest w tym wielki, no i skoro mi przyszło do głowy, widać ważne :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. lubię tu zaglądać :)
    2. gdyż lubię miłych ludzi, którzy dokładają starań żeby uczynić swoje otoczenie piękniejszym i w dodatku robią to własnymi rękami
    3. życzliwe i serdeczne kontakty z dystansem do siebie i świata
    4. tolerancję
    5. no i robótki lubię na równi z czytaniem
    ........i jeszcze ....i jeszcze.....

    OdpowiedzUsuń
  4. I miło wiedzieć o Tobie takich kilka rzeczy, drobiazgów dnia codziennego. Bo stajemy się bliżsi, znani, zgodni co do potrzeb i wartości.
    Fajna zabawa, też się wywnętrzę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Magda, dzięki, że napisałaś. I jest mi bardzo miło, że lubisz tu zaglądać :-))))
    Lubię prowadzić ten blog, o tym zapomniałam! I jest dla mnie ważny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miło poznać Cię w takich punktach...Pozdrawiam TUE_

    OdpowiedzUsuń
  7. Myśląc ostatnio nad ulubionymi rzeczami doszłam do wniosku, że to są takie zwyczajne rzeczy.. właściwie nic specjalnego, a jednak bardzo fajnie, że istnieją :)

    OdpowiedzUsuń