sobota, 20 listopada 2010

Ink Circles - Jardin d'jour - skończyłam

Uffffff..... to mój pierwszy poważny sukces w akcji wykańczania UFO-ków.


Myślałam, że będzie łatwiej, ale niestety, kilka razy się pomyliłam i musiałam pruć. Nawet po zrobieniu pierwszego zdjęcia gotowej, tak myślałam, pracy okazało się, że brakuje kilku krzyżyków i musiałam je dorobić. Jeśli dostrzeżecie jakieś braki, to dajcie znać, bardzo proszę.

Dane techniczne - kanwa 14 ct, mulina DMC 3858, wymiary haftu 32 cm x 32 cm +/- jakieś dwa milimetry. Przeznaczenia haftu jeszcze nie znam.

18 komentarzy:

  1. Lilko - cud! Pięknie wygląda i nie czepiaj się i nie szukaj i nie znajduj pomyłek! Jest ok!

    OdpowiedzUsuń
  2. To jak zabawa w różnice, w którą tak uwielbiam grać z córką, ale tutaj żadnej nie dostrzegłam.
    Śliczna koroneczka Ci wyszła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ufok, nieufok - piękna praca. Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  4. Słonko, wiesz ile razy ja się pomylę zanim dojdę do końca? a ile epitetów puszczę ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. to mi uluylo, bo do tej pory to myslalam ze to tylko ja sie mysle uf jak mi ulzylo ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudny,oj jak Ci zazdroszczę takiego tempa:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miło do Ciebie zagladać. Tworzysz tyle pieknych prac :))

    OdpowiedzUsuń
  8. co Tu dużo mówić cudo po prostu cudo :-))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Taki prosty wzór a jakiż efektowny! Piękny! Ciekawa jestem Lilu jak tego skończonego już ufoka wykorzystasz. Coś nam zdradzisz?

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne! Bardzo mi się podoba! Ja tam żadnych niedoróbek nie widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. a co to ufok jest??? czy ja sie dobrze domyslam, że to taki co leży zaczęty i niedokończony? ( bo są inne nowe zauroczenia??)
    Ten ogród jest wart roboty, pięknie zakwitł :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję pięknie :-)

    Jagnieszka, tempo w tym przypadku było skandalicznie wolne :-)

    Aniu, ja sama nie wiem, co z tym zrobić, nie mam pomysłu, może mi ktoś coś podpowie?

    Magdalena, o ufokach tutaj możesz poczytać:

    http://egunia.blogspot.com/2010/07/program-wykanczania-ufo-kow.html

    ale Twoja interpretacja jest absolutnie poprawna :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale misterna robota!! Nie dopatrzyłam się żadnych błędów;) A co z tego będzie?:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lilka !!!
    Mnie się bardzo podoba Twój ogród, tym bardziej, że to mój ulubiony kolor :):)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję raz jeszcze.

    Ann_margaret, no właśnie z tym mam problem, pojęcia nie mam, co z tego zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  16. To co robisz jest dla mnie nie do pojęcia. Niemożliwe po prostu. Tego człowiek "temi ręcami" zrobic nie może.

    OdpowiedzUsuń