niedziela, 27 lutego 2011

Ubranka dla zabawek Dzieci z DD

U Ani - Kankanki przeczytałam o akcji organizowanej przez Milu.

Tworzymy ubranka dla zabawek Dzieci z DD, tak dokładniej to i pościel może być. Można uszyć, zrobić na drutach albo też szydełkiem. Co kto lubi czy potrafi.

Nie odmówiłam sobie przyjemności i kilka rzeczy zrobiłam cudownie się przy tym bawiąc, te moje tworki - wytworki to takie raczej dla małych lalek. Po kolei:

Pościel, w środku kołderka i poduszeczki, obszycie z surówki, w środku ocieplina, kołderka w kilku miejscach przepikowana, żeby się wkład nie przesuwał. Pościel można rozebrać, postaram się jeszcze uszyć jedna zmianę, powinnam zdążyć, bo czasu jest dużo. To jasne na dole, to prześcieradło :-)

Szydełkowa spódniczka wiązana na troczki zakończone chwościkami:

wdzianko zrobione na drutach, wykończone wokół szydełkiem


chusta


Rzecz ostatnia, tu proszę poradźcie, bo nie wiem. To jest sztywne, pomyślałam, że może być dywanem, ale nie mam doświadczenia, nie wiem, czy dzieciom się spodoba, czy ma sens.


I tyle na razie... :-)

Miłej niedzieli!

10 komentarzy:

  1. Witaj!
    a ja mogłabym dać 3 czapki -poppy- ale nie dla lalek tylko dla dzieci -jak to zrobić i gdzie wysłać ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem, czy czapki dla dzieci mogą być. Wejdź na linki, które podałam w poście, tam poczytaj i zapytaj, może dziewczyny potrafią rozstrzygnąć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lilka - dziękujemy!!!!!!!

    To ostatnie jako dywanik będzie piękne, ależ to znów cud Twojej sztuki hafciarskiej!!!!! Ubranka są idealne, śliczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzieciom się spodoba. Same zadecydują, co to jest. Takie niejednoznaczne przedmioty są cudownymi zabawkami. Zapobiegają powstaniu fiksacji funkcjonalnej - a co, ja też się na dzieciach znam. I u mnie tez szycie dla lalek w DD.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu, a czemu Ty mi dziękujesz, co? Mnie się też należy udział w takiej fajnej zabawie ;-)
    Agata, już ja widzę, jakie Ty cudeńka stworzysz, moje się będą mogły schować :-)) Twórz, twórz, może coś odgapię!
    Z dywanikiem ok., jedzie do dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo pomysłowe i ładne stworzyłaś prace. Spódniczka pierwsza klasa!!!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzieci są bardzo pomysłowe, z kapsla wannę zrobią, a co dopiero z takich fajnych rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Spódniczka rewelacja, przy takiej okazji tworzenia mozna wypróbować nieznane wzory, a dzieciaki beda miały frajdę z drobiazgów

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne... dziękuję:) w imieniu dzieci:) Millu

    OdpowiedzUsuń