niedziela, 16 października 2011

Oprawy haftów i okna :-)

Zasypuję Was dzisiaj postami, ale skoro udało mi się dopaść aparat - nadrabiam zaległości.

1. Dolny obraz wypełnił pustkę pod górnym. Haft już kiedyś pokazywałam, teraz pokazuję passe partout. Jest zrobione z tkanin, ciemny kolor to len, jasny to bawełna. Obok tych obrazów mam kawałek pustej ściany, zastanawiam się nad wykonaniem Świątecznega SAL 2011 w tej kolorystyce. Jeszcze myślę, ale skłaniam się w tę stronę coraz bardziej.

Zbliżenie na dolny, trochę kiepskie, wiem.



2. Tym razem górny obraz stał się towarzystwem dla dolnego, stąd passe partout w takich odcieniach. To też tkaniny. Zastanawiam sie nad przemalowaniem ramki na ciemną zieleń.



3. Tan haft też już znacie. Oprawa, a jakże tkaninowa. A ramka? Znaleziona na strychu, wyszlifowana papierem ściernym, pomalowana i gotowe :-)



4. Okno już pokazywałam, ale zdjęcie było absolutnie nieudane, dlatego pokazuje ponownie.

Firana, to szyfon. Kupiony na wyprzedaży po 8 złotych za metr - interes życia zrobiłam :-)



5 komentarzy:

  1. Liluś.... cudowne :D a te firany po prostu cymes :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysłowa z Ciebie dziewczynka, piękne firany, a passe z materiału to chyba właśnie Ty wymyśliłaś. Gratuluję :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. O ja Cię... Nie wiem gdzie oczy wrzucić! Obrazki super, a firany... No super po prostu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile nowości na raz - a wszystkie cieszą i zdobią :)
    Ramkę chyba bym przemalowała, tak jak mówisz na ciemny zieleń - ładniej by się dopasowała do tej dolnej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję bardzo. To wszystko starocie (hafty), tylko inaczej oprawione. No i wykorzystanie tkanin wydało mi sie warte pokazania.

    OdpowiedzUsuń