niedziela, 13 listopada 2011

Anagram - Round Sampler - reaktywacja

Swoje bidulek odleżał. Tu (klik-klik) pisałam o nim ostatnio, od tamtej pory nie tknęłam. I nagle teraz poczułam, że mam ochotę go skończyć. Tak wygląda obecnie:


O dziwo, nie czuję znużenia, wręcz muszę sobie dawkować wyszywanie, bo najchętniej spędzałabym nad nim cały czas. A tu tyle rzeczy do zrobienia :-)

Obiecałam sobie, że jak skończę, wykończę kury a potem, potem... potem będzie to - Quaker Diamonds. Znalazłam przeliczenie kolorów na DMC i tego będę się trzymać. Mam ochotę na ten haft od dawna, mam nadzieje, że moje plany zostaną zrealizowane i, że siłą rozpędu wyszyję jeszcze jeden z tej serii czyli Spring Quakers.
Nie macie pojęcia jak bardzo jestem "nakręcona" na wyszywanie :-)

13 komentarzy:

  1. Lilka - jak będziesz zakupy robić to ja bym chętnie Spring Quakers zakupiła na spółę. Daj znać, czy to możliwe.


    Wiesz, po drutach i mnie na xxx wzięło, dziabię na razie malizny, muszę coś jeszcze poszyć, ale czas na igłę się zbliża. Widać tak zgodnie z przyrodą.

    Okrąglak powala, nie wiem jak określić jego urodę, ale cudnie wyszywasz i ten wzór jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogłam się doczekać,kiedy go pokażesz:) cieszę się ,że się nie poddałaś;)
    a co do zakupów,chętnie bym tam kupiła ale nie wiem jak to zrobić,kupujesz sam wzór czy jak to jest?

    OdpowiedzUsuń
  3. Niczego nie kupuję :-)
    Nie mam przeliczonych mulinek, to jest problem. Ale możemy wspólnie nad tym pomyśleć, bo na pewno na DMC się da :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. O mój Boże!!!!Ale odlot!!!Podziwiam!!!Że też można tak!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. O jaaaacie!!!!!!!!!!!!!! Jaki boooski!!!!!!!!!!!!!! Piękny!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. boskie!!!!!!!!! na ten Spring Quakers - to i ja mam chrapkę więc może kiedyś uśmiechnę się po przelicznik

    OdpowiedzUsuń
  7. lila, super że go odgrzebałaś, on mi się bardzo podoba i z przyjemnością będę podglądać finisz wyszywania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymam kciuki za ukończenie tego haftu jest piękny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Twój blog jest szczególny, a raczej wyjątkowo piekny dzieki precyzyjnemu haftowaniu

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny wzór i jeszcze piekniejszy haft ,bardzo mi sie podoba ten anagram.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wytrwałości. Będzie piękny!

    OdpowiedzUsuń
  12. No to teraz trzymam kciuki za szybkie ukończenie:) Pięknie wychodzi!

    OdpowiedzUsuń
  13. o matko n jedyna jakie piękne :)

    OdpowiedzUsuń