piątek, 4 listopada 2011

SAL 2011 - skończyłam Lili Soleil:-)

A tak. Na dowód zdjęcia. Nie całości, bo całość to dopiero 22 grudnia. Środeczek.

Zmieniłam płatki śniegu, no nie zdzierżyłam, okrutnie ciężkie mi się wydały, nawet wyszyte pojedynczą nitka muliny drażniły. Napis tez uległ likwidacji, w jego miejsce pojawił się taki malutki w lewym rogu.


"SALowej" zabawy nie kończę, mam ochotę na jedną lub dwie bombki a potem pewne serduszka, które mnie zauroczyły.

Z kuchennego frontu nie mam dobrych wieści. Zakwas wyhodowałam, ciasto przygotowałam, przed pieczeniem zwiększyło objętość dwukrotnie, o proszę:

ale chleb wyszedł marny, ciężki. Smakuje nawet, nawet, ale to nie to, tego jestem pewna. Oczywiście sześć łyżek ciasta odłożyłam, będę próbować, tak łatwo się nie poddam :-)

17 komentarzy:

  1. wpw... cudny haft!! cudna kolorystyka!! czekam z niecierpliwością na efekt końcowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow Jakie to piękne!!!!Ten domek jest tak wzruszająco uroczy !!!!CUDEŃKO!!!Czekam na całość !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Lilka - Lili wyszła pięknie!

    A chleb nie miał dobrego nastroju po prostu. Następnym razem nagadaj nad "dzieżą" mu do słuchu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Już sam środek wygląda wspaniale, ciekawa jestem całości!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wybrane kolorki dały wspaniały efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje, dziękuję, dziękuję... :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz robiłaś chleb? Ka robię 1,5 roku i zawsze się udaje. Mogę wysłać przepis. gracha

    OdpowiedzUsuń
  8. Gracha, wyślij proszę. Na e'mail lilkowy@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. wysłałam :) gracha

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję! Za kilka dni upiekę chleb wg Twojego przepisu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Tam jest błąd - chodzi o 12 godz. wyrastania chleba nie 24. Przepraszam, ale to mój mąż pisał, nie zwróciłabym uwagi gdybyś o tym nie napisała. Pozdrawiam. gracha

    OdpowiedzUsuń
  12. Ok., będzie 12 godzin.
    To tez dobrze, wieczorem nastawię, rano upieke. I nie bedę co chwila biegac i sprawdzać tylko sie wyśpię :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja tak właśnie robię :) gracha

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiele razy już robiłam i poleca http://zielonazapaska.blogspot.com/2012/11/jak-pierwszy-raz-upiekam-chleb-z-tego.html
    Zawsze wychodzi doskonały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Spróbuję na pewno!

      Usuń
  15. Podaje przepis na zakwas http://zielonazapaska.blogspot.com/2012/11/zakwas-z-maki-zytniej.html

    OdpowiedzUsuń