środa, 18 lipca 2012

Zawędrowałam na Etsy

życzcie mi powodzenia ;-)
Chciałam dodać tylko jeden link, żeby się tym moim Etsy'owym sklepikiem pochwalić i kliknęłam... żebym to ja widziała na co. W każdym razie zmieniłam szablon na jakiś straszliwy, do poprzedniego wrócić nie umiałam, poszukałam nowego, na razie ten zostaje.

W każdym razie, jak już ktoś na ten mój sklepik trafi i znajdzie błędy, usterki albo cokolwiek nadającego się do poprawienia - proszę o uwagi.

Na razie malutko tam :-)


Link po prawej stronie na górze.

18 komentarzy:

  1. No wiesz, zawsze to jakiś początek :)) Życzę powodzenia :))

    OdpowiedzUsuń
  2. trzymam kciuki :) też mam ochotę tam zawędrować ale słaba w angielskim jestem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Też nie jestem mocna w angielskim, ale moje dzieci na szczęście są.

      Usuń
  3. Piękne parasolki. Życzę Ci abyś szybko się z nimi rozstała a przywitała z pieniędzmi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kciuki zaciśnięte! i niech parasolki idą w świat :-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Lilko- oby Ci kasiora w tirach szła!!!!!! A do roboty najmij, sama zlegaj pod palmami!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O rety! Problem w tym, że ja nie potrafię pod tymi palmami, chyba by mi taka palma odbiła, ale to już w innym wcieleniu :-)
      Jak w tirach przyjdzie, to jednego Ci przekieruję.

      Usuń
  6. Chyba miałaś szablon Znak wodny. Ale nie dam głowy.... szablon też można zapisać na pulpicie i w razie draki wgrać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakos tak jasno się zrobiło, chyba już tak zostawię :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. O, gratulacje. Paluchy trzymam za powodzenie interesu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzymaj, trzymaj, w nocy tylko nieco odpuść :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zyczę dużego ruchu na Twojej stronie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, na razie to tam mało kto zagląda, ale tez moja aktywność nie jest wielka. Oswajam się ;-)

      Usuń