niedziela, 2 września 2012

Gwiazdki

Nie miałam ostatnio głowy do dużych projektów a w wolnych chwilach muszę czymś zająć dłonie - padło na gwiazdki. Powstały cztery kompleciki. Wszystkie bielusieńkie. Materiał, to kordonek Ariadna, 525m/100g.














Jakby co, wzorkami dysponuje :-)
Nie podoba mi się blokowanie, wymyśliłam już sposób na równe upinanie, ale wykorzystam go następnym razem. Wiem, że dla wyglądu drzewka nie ma to znaczenia, ale skoro można lepiej, to czemu nie :-)

Dopisane: tutaj są szablony: klik - klik

19 komentarzy:

  1. Ale naśnieżylo u ciebie! Świetne te gwiazdki! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię te gwiazdki, u mojej mamy w okolicach świąt też ich pełno ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie już ich niewiele, bo w zeszłym roku zrezygnowałam z choinki i tak już raczej pozostanie. Ale gwiazdki bardzo lubię robić :-)

      Usuń
  3. Ależ się cieszę, ze widzę u ciebie te gwiazdki. Ja już w sierpniu zaczęłam dziergać szydełkowe bombki i myślałam, że to lekka przesada ;)
    O wzorki się upominam, zwłaszcza te trzecie bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też tworzę gwiazdozbiór, blokowanie mnie zniechęca. Jestem zainteresowana alternatywnym rozwiązaniem blokowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak dobrze to nie ma, blokowania nie da się uniknąć, w każdym razie ja nie wiem, jak. Ale porobiłam sobie karteczki z narysoawnymi wielokątami i to pomoże mi blokować równiej. Mogę Ci szablony podesłać.

      Usuń
  5. Fajny pomysł z tymi szablonami - gwiazdeczki superowe :) ewa

    OdpowiedzUsuń
  6. Lilu gwiazdki śliczne - zupełnie jakbyś już zamierzała ubierać choinkę!
    A tutaj jest sposób na hurtowe blokowanie elementów: http://www.liveinternet.ru/users/4407532/post229759649/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-)

      Aniu, bardzo jestem ciekawa tego sposobu, a link mi nie działa. Proszę, sprawdź, może czegoś brakuje, pliiiiiiise :-)

      Usuń
    2. Kurczaki... sprawdziłam link z komentarza i mi się odpalił. Czyli jest poprawny. Może brak Ci jakichś skryptów?
      A Tutaj jeszcze znalazłam na stronie forum: http://club.osinka.ru/topic-118249?&start=180
      wpis tej samej autorki tylko zredukowany do samej instrukcji jak wykonać samodzielnie metodą Adama Słodowego urządzenie do blokowania. Post datowany na 2 maj 2012, niezabud-ka.
      Obie strony są rosyjskojęzyczne więc poruszam się na nich "poomacku" :((((

      Usuń
    3. Dzisiaj też mi zadziałał, dzięki!
      Blokuje po dwa elementy jednocześnie, ale wypróbuję ten sposób.

      Usuń
  7. Cudowne podziwialam i ocvzu nie moglam oderwac od 3 fasonu gwiazdek pod tym wpisem jak bys mogla udostepnic mi schemat bede wdzieczna Pozdrawiam TUE_
    koronkarka@vp.pl zostawiam adres Z gory serdecznie dziekuje (jak bys mogla gdyby cos nie bardzo bylo czytelne dopisac ilosc oczek bo widze ze moge miec z nia problem

    OdpowiedzUsuń
  8. kolejne inne zupełnie....zazdroszczę i już!

    OdpowiedzUsuń
  9. CUDNE TE TWOJE GWIAZDKI- POZDRAWIAM
    zapraszam w wolnej chwili do mnie
    tereska666.blogspot.com
    szydełko i jeszcze raz szydełko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń