sobota, 8 września 2012

Kolejne gwiazdki i ozdóbki ala markizy.

Gwiazdki maję średnicę ok. 19 cm, duże są. Korzystałam z filmiku znalezionego na YouTube klik - klik
Kolor i materiał - biały kordonek Ariadny, 525m/100g.








I ozdóbki. W oryginale to są kolczyki. Ale ja połączyłam ze sobą po dwa elementy i wyszło 6 zawieszek. Przypomniały mi się ciasteczka znane jako markizy. Na choinkę albo cokolwiek innego. Można też sznureczki poukrywać i wykorzystać inaczej. Wymiary - 5,5 cm. Materiał bawełniany kordonek o którym nic nie wiem. Filmik ze wzorem tutaj klik - klik






Zbliżenie na łączenia



8 komentarzy:

  1. Śliczności :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. powiem tak są piękne, ale z filmiku troche nie ogarniam, ze schematu chętnie bym coś takiego machnęła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam schemat, ale sama rysowałam, trochę byle jaki. Spróbuje poprawić i podam link.

      Usuń
  3. Super,dobry pomysł na choinkę! Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietna na chionke..ale czekam jak zrobisz aniolki takie 3D .Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmmm... raczej nie zrobię :-) Jakoś mnie do aniołków nie ciągnie. Ale wiem, że fajnie wyglądają :-)

      Usuń
  5. Piękne! Zapraszam do mnie po muffinkę ;) zawiesisz na choince ;)

    OdpowiedzUsuń