niedziela, 16 września 2012

Serwetka z elementów i znów ... gwiazdki :-)

Serwetka ma wymiary 40 x 52 cm, kordonek Aria, 425m/100g, kolor ecru. Robiona z łączonych elementów. Wzór z gazetki, no potrafię jej w tej chwili znaleźć, jak znajdę, uzupełnię wpis.



Z tego samego kordonka powstaje kolejny twór. Chciałabym, żeby to był obrus, ale nie wiem na ile wystarczy mi zapału. Praca w trakcie, zatem widać niteczki, poukrywam je po skończeniu.



I gwiazdki. Wszystkie zrobione są z białej Arii.

Tę robiłam z głowy, narysowałam ją dla chętnych :-) Średnica 15 cm. Sztuk siedem, miało być sześć, ale się rozpędziłam. Na drugim zdjęciu jest sześć, ale na ostatnim można się doliczyć siódmej, choć z trudem :-)





Schemat:



Pozostałe gwiazdki, po sześć sztuk w komplecie, pierwsza ma średnicę 11 cm , a druga 10 cm.

Tę także robiłam z głowy, niestety nie narysowałam jej i teraz nie pamiętam, ale jeśli komuś zależy, mogę spróbować odtworzyć, wzór.





A tę zrobiłam korzystając z filmiku na YouTube - klik - klik





 I jeszcze całość na wspólnym zdjęciu, bo fajnie to wygląda :-)


Dopisane.

Znalazłam gazetkę, z której korzystałam przy robieniu pierwszej serwety. To Sabrina Robótki, numer 4/2012, jeszcze pachnie świeżością, ale już ją wymiętoliłam. Gazetę wymiętoliłam :-)

13 komentarzy:

  1. Wspaniała serwetka, ja uwielbiam gwiazdki, zwłaszcza te białe, zawsze niezależnie od wielkości wyglądają tak delikatnie jak prawdziwe płatki śniegu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, szydełkowe gwiazdki wyglądają cudnie an choince, zawsze delikatnie i uroczo.
      Dziękuję :-)

      Usuń
  2. O ja Cię... Jakie piękne!! Szkoda, ze TAKI śnieg z nieba nie spada! Może wtedy polubiłabym zimę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. No piękne:)))ja jakoś nie mam cierpliwości do takich elementów:))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczności.
    Muszę w końcu zasiąść z szydełkiem i się nauczyć bo mnie zazdrość aż ściska ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pieknie !! serweta cudna ,tzrymam kciuki aby starczyło Ci chęci do ukończenia obrusu :)Gwiazdki sa fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękne serwery i gwiazdeczki śliczne;0 ewa

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne rezultaty szydełkowej pasji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ależ mi sie podoba ten pierwszy!!!!!! Cudo i na ciemnym stole bez niczego innego .... Bomba!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam Panią!
    Nigdzie nie znalazłam do Pani adresu e-mail, dlatego postanowiłam napisać tutaj, w komentarzach. Jestem pod wrażeniem Pani wytworów,są wykonane z wielka starannością i dbałością o szczegóły. Pani bieżniki i podstawki pod kubki nawiązują do ludowej tradycji i dodają ciepła wnętrzu, są po prostu piękne!

    Dlatego też chciałabym zaproponować Pani współprace z moją galeria on-line Awangarda Style.

    Jeśli jest Pani zainteresowana bardzo proszę o kontakt:

    redakcja@awangardastyle.pl
    jessika.kubasiak@gmail.com

    z wyrazami szacunku
    Jessika Kubasiak

    http://awangardastyle.pl/
    bszujac-w-codziennosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń