piątek, 31 maja 2013

Dla Ani P. - Floral Ribbon Laury Perin - część 4

Tutaj pisałam o tym projekcie ostatnio :-)

klik-klik

Jest postęp po ponad dwóch latach, samą siebie zadziwiłam, że tak dawno nie miałam tej pracy w rękach.


Trochę się zmusiłam, żeby po znów zasiąść do needlepointa, ale jak już zaczęłam, to poszło.
Teraz ma specjalne miejsce na widoku i właściwie codziennie do tych wstążeczek zasiadam choć na chwilę.

Ale i tak szydełko rządzi, bo co można robić w tramwaju, autobusie, na przystanku? Czytać. Wiem. Wolę szydełko :-)

13 komentarzy:

  1. Ja nie wiem nic o needlepoint-cie więc chylę głowę przed talentem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Needlepoint nie wymaga talentu, trzeba uważać na równy naciąg, liczyć niteczki i czytać uważnie instrukcję :-) Każdy ścieg jest zwykle dokładnie wyjaśniony.

      Usuń
  2. ooooo zatęskniłam się już za tą pracą o swoich needlpointowych UFOkach nie wspomnę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziula, co by było warte życie bez ufoków? To jak z zabawkami dla dzieci, trzeba na jakiś czas schować i znów staja si tymi ulubionymi :-)

      Usuń
  3. Piękne! Pora się znów za haft wziąć.
    Ale jeszcze tyle wełny nieprzerobione i tyle farb nie wymazane i kredek i ołówków, eh...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i dobrze - życie przed nami :-)

      Usuń
  4. Wreszcie jest :D Co prawda to nie xxx ale aż bałam się zapytać o to cudo. Ciesze się że kontynuujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O jak się cieszę, że go pokazałaś :)) piękny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj:) Bardzo dziękuję Ci za tak cudowną propozycję. Chętnie z niej skorzystam:)Zaraz wyślę Ci na e-maila moje dane adresowe. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lilka - pokazujesz cudo, o którym marzyć można jak o skarbie. Te Twoje hafty są zawsze wyjątkowe!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie,pięknie pięknie.Pozdrawiam bardzo serdecznie i zapraszam.Jola z Dobrych Czasów

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak czekałam i ............ przegapiłam ten post.
    Nadrabiam zaległości i cieszę się bardzo, że znowu mogę Twój haft podziwiać.
    Pozdrawiam cieplutko !!!

    OdpowiedzUsuń