czwartek, 23 maja 2013

Wolne...

Prawie wolne, ale w sumie - wolne! Zrobiłam sobie wolny dzień, należy mi się jak nic. Choćby dlatego, że weekend spędzę w pracy. I teraz myślę, cobytutakiegofajnego...

Może:

1. posprzatąć na blogu, bo jakiś taki przestarzały się zrobił
2. posprzątać w mieszkaniu tak ogólnie
3. wysprzątać któreś z pomieszczeń tak dokładnie
4. napalić w kominku, bo zimno i szaro jak w listopadzie
5. ....

Snują mi się te plany po głowie gdzieś w tle, a ja przeglądam strony, blogi (znalazłam http://niemodnepolki.blogspot.com/ ), Was poczytuję, planuję żakiecik letni...

To już któraś tam z kolei wersja żakieciku, bo mi się pomysły wciąż zmieniają, a że nitek konsekwentnie nie ukrywam w trakcie, wypruwanie jest łatwe i szybkie.

Widok z tyłu:




zbliżenie na wzór



i dramatyczny brak przodu.


Jak nie przyspieszę, to żakiecik inaugurację będzie mieć za rok.
Kolejne elementy wykonuję zwykle w drodze do i z pracy, jakieś 3 do 5 elementów w zależności od stopnia zatłoczenia środków komunikacji miejskiej. Zmiany koncepcji tez nie posuwają sprawy do przodu, ale tym razem pomysł wygląda na ostateczny. No to może w sierpniu zadam szyku :-)

Wzorek :-)

20 komentarzy:

  1. ............. może jakiś haft dla odmiany ?????
    Lilka !!! Ja się cieszę, że jesteś - po prostu.
    Ściskam mocno !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tam. Nie jest ważne kiedy skończysz :-) Najważniejsze, żeby sprawiało Ci to przyjemność.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjemność sprawia mi olbrzymią :-)

      Usuń
  3. Mój ulubiony motyw szydełkowy! :)
    Zapowiada się pięknie, warto poczekać na efekt końcowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wygląda,Podziwiam te Twoje elementy.Mogłabyś wrzucić wzorek na taki element?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Link do wzorku wrzuciłam na samym dole postu.

      Usuń
  5. Zapowiada się świetnie :)) I w dodatku mój ulubiony ostatnio wzorek :))) Trzymam kciuki :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymaj, trzymaj, przydadzą się :-)

      Usuń
    2. I ja trzymam i podglądam z ciekawością. Pozdrawiam:)

      Usuń
  6. Jak widzę uwielbiasz elementy - fajny kolorek i super się zapowiada :))) podziwiam zapał w robótko waniu w środkach transportu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dojazd zajmuje mi ok. godziny. Coś muszę robić albo zwariuję ;-)

      Usuń
  7. 1 i 4 jakby o mnie ;) właśnie realizuję. Lili brakuje mi krzyżyków i innych igłowych Twoich.... Zacięłaś się na szydle a ja tu tęsknię.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny żakiecik.
    To zamiast się lenić przyspiesz bo szkoda takiego cuda :)

    U mnie też więcej lenistwa, czytania blogów niż tworzenia czegoś swojego :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam słabość do lenienia się :-) I czerpię z tego przyjemność :-)

      Usuń
  9. Wow cudnie to już wygląda jak skończysz to braknie słów ;)

    Ja dopiero raczkuję w świecie szydełka :) ale w wolnej chwili zapraszam do mnie

    Pozdrawiam

    Marta (www.robotki-marty.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lilko - to będzie szykowne wdzianko!!! Ten kolor!!!!


    A wzorek skrzętnie zapisałam, dzięki :)

    OdpowiedzUsuń