wtorek, 31 grudnia 2013

Alfabetario Renato Parolin - literka B - gotowa :-)

Zdjęcie takie sobie, trudny jest len do sfotografowania.


Mam już mulinę na kolejne literki :-) Całe 20 motków!

A, że nie samymi literkami żyję, to widać poniżej. Gotowe maleństwo (Isa Vautier):



praca w trakcie (też IV):


i gotowe serce Renato Parolin.



Idea hafciarskiej narzuty padła, bo IKEA wyprodukowała narzutę, która mnie urzekła. Zdjęcia pożyczyłam od nich ze strony, bo pewnie za jakiś czas u nich zniknie a u mnie będzie :-) Wymiary narzuty 260 x 280 cm, poduszki 65 x 65 cm. Narzuta za duża, ale tylko trochę. No cóż, i tak nie miałam siły, żeby się oprzeć. Nawet zabójcza cena mnie nie zniechęciła. Tkanina bawełna, cudnie przyjemna w dotyku. Poduchy musiałam dokupić, bo w komplecie tylko poszewki. Poszewki na poduchy też pikowane, no musiałam mieć i mam :-)

A to już u mnie: 



Teraz po głowie snują mi się różne pomysły na wykorzystanie haftów.

I tyle na razie.

 Jutro pierwszy dzień Nowego Roku, niech się zacznie miło i sympatycznie i nich tak trwa.
Życzę togo Wam i sobie :-)

6 komentarzy:

  1. Zdrowia, miłości, szczęścia, uśmiechu i mnóstwo wolnego czasu na przyjemności w Nowym Roku Tobie i Twoim bliskim.
    Hafty cudne, wszystkie; choć wiadomo - czerwone dla mnie zawsze ładniejsze.
    Ściskam Cię mocno i pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tereniu, dziękuję. Jak Najlepszego Roku życzę :-)

      Usuń
  2. Lilku mój kochany!!!! Narzuta cudna, ale Twoja podusia u mnie na wystawie cudniejsza!!!!

    Szczęścia w 2014!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, widziałam na zdjęciach, naprawdę dziękuję, to wyróżnienie :-)
      Szczęścia, szczęścia jak najbardziej dla Wszystkich :-)

      Usuń
  3. Szczęśliwego Nowego Roku życzę Wam najserdeczniej. Narzuta piękna, a że za duża to nic nie szkodzi. Narzuta może być za wielka. Literki robią wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za wielka jest w sam raz :-) serio.
      Dziękuję za życzenia, całej Twojej Rodzinie Dobrego Roku!

      Usuń