poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Drzewo życia - odsłona z pewnością nie ostatnia :-)

Ale zdjęć sporo. Niektóre fragmenty już były, ale pokażę raz jeszcze. Złamałam zasadę i wyprasowałam, mam nadzieję, że nie wprasowałam zabrudzeń na amen.
Całość wyglada tak:



Lewy górny róg:


Ten wieniec mnie wykończył, przed kolejnym czuję opór, ale w końcu będę musiała się za niego zabrać.


Prawy dolny róg:




Góra, środek:


Prawy górny róg, już był. Przy okazji, fragment do prucia. 


Miejsca do zapełnienia :-)


Nie podobają mi się pionowe boczne ramki, prawie można ich uniknąć, tylko co obok wieńców? Na razie nie mam pomysłu.

13 komentarzy:

  1. Niesamowity ... sampler ! Wybór doskonały, wykonanie perfekt efekt będzie niesamowity

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! On taki perfekcyjny nie jest, wręcz przeciwnie :-)

      Usuń
    2. Jest! jest perfekcyjny.
      Zabrudzeń nie wprasowałaś na amen, ale pamiętaj, że z takiego lnu tłuste plamy nie spierają się nigdy. Tzn tłuszcz wywabisz, ale len w tym zatłuszczonym miejscu zawsze już będzie ciemniejszy, będzie tam inaczej płowiał. namocz to porządnie przed praniem, ale na płasko, bez zagnieceń, bo one też są po praniu widoczne.
      Sampler jak marzenie. Robienie wieńców i kółek wszelkich cieniowaną muliną to makabra.

      Usuń
    3. Te plamy to z wody, ale jak na stole wyląduje to i tłuste się pojawią. I dobrze, dom nie muzeum :-) Ale wymoczę na płasko, nie wiedziałam, że tak trzeba, dzięki!

      Usuń
    4. Lilka, plamy z wody na lnie to nie są plamy ;-) Tłuste trzeba natychmiast skutecznym odtłuszczaczem miejscowo traktować, bo w przeciwnym wypadku pozostaje jedynie bielenie na słońcu do kompletnej bieli (albo w Vanishu, jest bardzo skuteczny w likwidowaniu koloru naturalnego lnu)

      Usuń
  2. Sampler wygląda przepięknie! Rozumiem doskonale Twoje odczucia w związku z haftowaniem wieńca, ja miałam tak samo, to był najgorszy fragment! Natomiast pionowe części ramki bardzo fajnie mi się robiło i podobają mi się, uważam że są jak najbardziej na miejscu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skończyłam drugo wieniec, było łatwo. Pokażę za jakis czas na zdjęciach w jakiej kolejności wyszywałam.

      Dziękuję!

      Usuń
  3. "Nie podobają mi się pionowe boczne ramki, prawie można ich uniknąć, tylko co obok wieńców? Na razie nie mam pomysłu." .... 30 kwietnia w ramach mojej edycji "wzorcowania" pojawi się coś bardzo bardzo "brzegowego." może akurat coś będzie Ci odpowiadało na boki tego zjawiskowego samplera . Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaglądam do Ciebie często, tylko komentować nie potrafię. Na pewno nowych wzorów nie przegapię. Dziękuję :-)

      Usuń
  4. coraz bardziej mi się podoba ten sampler, zaczynam mieć na niego chrapkę :) Lila, jest metoda na wyszywanie cieniowaną muliną żeby się kolory tak ładnie układały?

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie staram się jakoś specjalnie, samo tak wychodzi. Myślę, że jest tylko jedna zasada, trzeba zachować kierunek, albo lecimy krzyżykami góra dół, albo prawo - lewo.

    Ja też podglądałam ten wzór u innych i dość długo się trzymałam, ale nie dałam rady :-)

    OdpowiedzUsuń