piątek, 12 czerwca 2015

Poduchy w swetrach :-)

Kolejne dwie poduchy dostały poszewki, tym razem zrobione na drutach. Większa - wzór ażurowy, mniejsza, podwójną nitka wzór strukturalny. Włoczka - bawełna 100%, 165 m/50g.





Z małą poduszką musiałam wyjść na zewnątrz, wzór bardzo ładnie się rysuje ale na zdjęciach nie wychodzi. Poduszka oczywiście ciemnogaranatowa.

Uszyłam bawełniane spody, ale nigdy więcej. Spody też powinny być zrobione na drutach, doszywanie drucianych wierzchów do szmacianych spodów jest arcymęczące, bardzo gęsto upięłam wszystko szpilkami a i tak nie wyszło równo. Na szczęście nie widać. Przy okazji mogłam wypróbować stopkę do obszywania dziurek. Od teraz będzie to moja ulubiona część szycia poszewek, przy użyciu TEJ STOPKI dziurki robią się właściwie same. Tak się rozpędziłam, że mała poduszka ma aż pięć dziurek, bez sensu :-)


10 komentarzy:

  1. e tam , bez sensu, guziki też zdobią

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No w sumie, masz rację. Może poszukam czerwonych guzików :-)

      Usuń
  2. Boduchy bardzo ciekawe - też optuję za dwustronnym dzierganiem:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam za mało włoczki, no i cena tej bawełny mocno poszła w górę. Na razie zdecydowanie zamierzam zrobić poduchę dwustronną, ale, że ciągle coś mi przychodzi do głowy nowego - zobaczymy jak będzie :-)

      Usuń
  3. A gdyby tak na dzianinę położyć choćby gazetę? Inaczej by szło pod stopką. Coś chyba szyłam dzianina + materiał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gazeta niepotrzebna, bobrze mi się szyło, tylko upinania było za dużo, no i trudno brzeg dzianiny równo upiąć. To jest problem.

      Usuń
  4. Ładnie podmuchom w swetrach :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Zgadzam się :-) Mnie się podoba.

      Usuń
  5. Cudne podusie :-) Pięknie je ubrałaś :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń