czwartek, 23 lipca 2015

Patchwork w jasnych kolorach

A jasne kolory trudno sie fotografuje, ale coś tam się udało :-)
Poniżej całość


Tester konik polny


Całość raz jeszcze


Tester Kropek


Zbliżenie


Pikowanie strona lewa


Pikowanki strona lewa i prawa


Pikowanki strona prawa. Kwadraty w rozpaczliwą krateczkę



Tutaj też krateczka, zdecydowanie lepsza.



Meandry wielkie (określenie Kasi Ino-Ino)




Jest wielki, jak dla mnie rzecz jasna - 240 x 240 cm :-)


Skończyłam. Na jakiś czas odzyskałam kuchnię i duży wygodny stół.

18 komentarzy:

  1. Kawał paczłora! Lila, bardzo dzielna jesteś że takiego wielgacha przepychałaś przez maszynę.

    Efekt śliczny - kolory niezwykle spokojne a całość wygląda lekko i elegancko. Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! To przepychanie faktycznie łatwe nie było.

      Usuń
  2. Wspaniały! Moc pracy, ale efekt niesamowity!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Faktycznie się napracowałam, oba patchworki, ten i poprzedni, poczułam w kręgosłupie, barkach, łopatkach... :-) Aż się zdziwiłam.

      Usuń
  3. Piękny jest! Sama patchworkuję jak dotąd drobiazgi i już na nich uczę się, ile to roboty. Tym bardziej podziwiam taką skalę :) Ogromnie podoba mi się dobór kolorów i fantastycznie dobrane, starannie wykonane pikowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, ale prawdę mówiąc jest tu sporo niedociągnięć. Teraz będę szyć poduszki, powinno być lepiej :-)

      Usuń
  4. Lilka, dzięki za tyle zdjęć! Dopiero na blogu widzę, ile pracy włożyłaś w pikowanie. Bardzo, bardzo mi się podoba. Świetna ramka, super kolory. Aj, co tam będę Ci kadzić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jo - dzięki! Trochę urosłam :-)

      Usuń
  5. Jest przepiękny! A to pikowanie - czapki z głów!
    Napatrzeć się nie mogę :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny!Podoba mi się bardzo połączenie kolorów!Ogrom pracy włożyłaś,ale za to jest efekt.Ślicznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Napracowałam się ale miałam mnóstwo frajdy :-)

      Usuń
  7. Wspaniały olbrzym, że też dałaś radę w te upały, podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Tempo było takie sobie, właśnie z powodu upałów.

      Usuń